Mat, dryck och ätbara mustascher

Vardagen som jag är van vid är i rullning, och nya vindarnas höst är här.
Detta innebär nya saker, mycket nya människor och mycket mer arbete.
Det kommer bli en hård, men givande höst.
Men först, något helt annat.
alt
Det vankades block party i Hipsterlandia (läs: Rödbergen), men samtidigt vankades också ösregn. Jag var hungrig.
alt
Skolstarten inleddes en söndag i Ekenäs. Jag var hungrig.
alt
STK-säsongen inleddes på Korjaamo, och stämningen fortsatte på Bhangra. Jag var törstig.
alt
Hemmet kändes som en antiomgivning, tur nog hade jag mustaschkarkkin jag fått i ett paket från Sverige, så blev det lite bättre. En hand i vädret är heller aldrig fel.

Mat, dryck och ätbara mustascher

5 reaktioner på ”Mat, dryck och ätbara mustascher

  1. Ileea skriver:

    Hahaha, snygg mustasch! Nu blev jag sugen på lakrits. Varför får du mig alltid sugen på ätbart?

  2. kata747 skriver:

    TeamBFG – Mat = glädje. Enkel livsfilosofi.

    Ileea – Thanks mate! Jag vet inte, kanske för att mat & annat gott är en av hörnstenarna i vår vänskap? ;-) Kata tar fram det goda i livet!

  3. kata747 skriver:

    Dumle – Jag var där bara några timmar för en kursdel, den enda lediga tiden lade jag ner på att äta fränäre! Annars sku jag ha sagt hepp

Kommentera

