PB

Photo booth har alltid haft en speciell plats i mitt sköra hjärta. Nu när jag efter alla dessa år äntligen har en egen Mac, utnyttjas detta mer än ofta. Speciellt när jag äter.
alt
alt

alt
alt

alt
alt

altalt

PB

6 reaktioner på ”PB

  1. gordon skriver:

     det märks att du är glad över din mac, för du ler nästan på varje foto den tagit. :)

  2. Ileea skriver:

    "PB", tänkte jag då jag bara läste rubriken. "Vad står PB för? Postbox? Ska du flytta din post till en postbox? Är det någon förkortning för något band, typ BD för Broder Daniel?" Men icke! Fast som trogen PC-användare så anser jag det vara helt okej att inte veta att "PB" står för "Photo Booth".
    För övrigt diggar jag det fjärde fotot, jag skrattade högt då jag såg det! Skeden sitter liksom härligt på sniskan.

  3. Alltså va? skriver:

    Vad är det för speciellt med dina foton ?
    Annat än att dom e fotade med en Macs kamera
    med låg mpx. Kvaliteten är inte någon höjdare.

  4. kata747 skriver:

    gordon – Joo. Ser nog jätteglad ut!

    Ileea – Int vet jag nu om det är någon officiell förkortning – jag har bara tråkiga rubriker :-)

    Alltså va? – Det är inget speciellt med dem, nej. Varför jag tycker om just photo booth är väl mest de "skojiga" effekterna, som då givetvis lyser med sin frånvaro i just de här bilderna, det hade varit den enda skillnaden. Jag är väl allmänt begeistrad över att ha något så häftigt & högteknologiskt som en WEBCAM överhuvudtaget då jag aldrig tidigare haft en. :-)

  5. Banankokaren skriver:

    Haha. Voj nää. Först nu då jag läste Ileeas kommentar slog det mig vad det där PB:et betydde. Själv funderade jag bara på vad bly har med detta inlägg att göra. Nå, aina ei voi voittaa. :D

  6. kata747 skriver:

    Bananen – :-D Just det. PB? Post box? Bly? Polar Bear? Prison Break? Pirate Bay? Ska sluta med sånadär konstiga påhitt så folk slipper fundera. Klarspråk ska det vara.

Kommentera

