Prövningen jag skyr

Nu står jag inför prövningen än en gång. Något av det jobbigaste jag vet här i det vardagliga, lilla livet. Något som jag utsätter mig för lite väl ofta.

Flytt.

Sedan senast har jag inte hunnit bli spartansk och minimalist, som jag planerade, det har knappt skett någon ändring alls i mängden tavara. Jag orkar ju fortfarande tro på en ändring inför denna gång, men det är inte så många dagar kvar längre.
Om jag packat klart? Har inte börjat än.
Tjo!

Prövningen jag skyr

4 reaktioner på ”Prövningen jag skyr

  1. Ileea skriver:

    Förhoppningsvis blir det här sista gången du behöver flytta på ett bra tag nu! Och var stenhård då du packar – gör dig av med alla grejer du a) inte behöver eller b) inte har något starkt, känslomässigt band till. Heja heja!

  2. kata747 skriver:

    dumle – Jag finner inga ord för påfrestningen!

    Ileea – Förhoppningsvis, men man vet ju aldrig vad som händer om ett halvår eller så. Jag kommer vara stenhård med mig själv, bara jag skulle komma igång… fem dagar kvar!

    gordon – Jag misstänker att du får vänta till nästa flytt i så fall :-D

Kommentera

