Nya tag.

Nu var det flyttat igen. Känns som att jag byter adress minst en gång om året.
Det var på många vis en särskild flytt; för första gången var inte en enda familjemedlem inblandad i själva flyttandet. Jag har flyttat ihop med två andra. Jag flyttade ca 200 meter. Jag har ett eget rum, som dessutom är utrustat med en DÖRR. Har alltså bott det senaste året utan dörr. Man lär sig uppskatta basutrustning väldigt snabbt..

Kan inte uttrycka mig tillräckligt över hur glad jag är. Mina nya samboende gör livet så mycket bättre. Hur fint är det inte att dricka te tillsammans, eller lyssna när någon spelar piano, gitarr, kantele eller stråkharpa om kvällarna?

altalt
alt

PS. Lyckades kortsluta halva lägenheten här i veckan. Överlevde med en stöt. DS.

Nya tag.

8 reaktioner på ”Nya tag.

  1. kata747 skriver:

    gordon – Så mycket livet tillåter, i denna höststress.

    Ileea – Det är ett mycket fint hem, kan jag intyga! Hemmet inväntar ditt besök! Temuggen är från Indiska, och hör definitivt till mina bästa ägodelar.

    kazzam – Klängväxten på innergården verkar leva ett eget liv, om det var den du syftade på. Kärleksfullt grannskap, kanske. Krukväxter är mig veterligen gröna året om, även i övriga delar av landet :-)

  2. kata747 skriver:

    Bobo – Flyttade bara nerför gatan, fortfarande samma hoods!

    Zimm – Tack tack tack! Håller tummarna för att ert hem också blir som nytt :-)

Kommentera

