Klumpen

Nu är det så här, att jag bara gråter mest. Mycket grejer som händer nu.
Så en ny blogg kommer i sinom tid, men det kanske dröjer en stund.

Jag kommer sakna det här forumet något otroligt, det har gett mig så mycket jag inte ens kan klä i ord. Nya vänner, glädje och stöd, tusentals timmar skratt och otaliga tips på märkligheter.

Kärlek.
Återkommer, lovar det.

Klumpen

6 reaktioner på ”Klumpen

  1. affe321 skriver:

    Glöm inte vår grupp på FB och eventuellt den nya bloggportalen om MUSN gör allvar av sin fundering.

  2. kata747 skriver:

    gordon Hugs all up in this!

    Jo affe, inte är det så att jag sitter och gråter över denna community (okej, kanske lite). Det är dags för förnyelse och innovation!

Kommentera

