Unireklam.

Exakt en vecka efter publiceringsdagen tänker jag skamlöst marknadsföra Helsingfors Universitets reklamvideos, bara för att jag själv är med i en av dem!

alt
Screenshot från nedanstående video

Ett duktigt gäng filmstuderanden ligger bakom dessa tio fantastiskt roliga klipp, och jag tycker de gör unistudier plötsligt mycket intressantare. Lätt för mig att säga som är tokig yrkeshögskolejunt och inte vet någonting, men kolla själv! Varför jag representerar Soc&Kom finns det ingen vettig förklaring för.
Kolla in Kaluback här och här!

Unireklam.

6 reaktioner på ”Unireklam.

  1. kata747 skriver:

    Insikt: har jag lazy eye? Ticks? Eller vad är det riktigt som händer där i fejset? (???)

Kommentera

