Detaljer ur en utställning

Jag utnyttjar tiden här på galleriet alldeles för ineffektivt, så här kommer några detaljer ur dagen:
altalt
altalt
altalt
Och så jag mitt i ett konstverk. Ovanför en fläkt, där jag trivs bäst.

Detaljer ur en utställning

2 reaktioner på ”Detaljer ur en utställning

  1. På sådana ställen utnyttjar man ju tiden ineffektivt med fördel, jag kan mycket väl se mig drömma mig bort där. :)

  2. Det är en väldigt drömsk och/eller rörig omgivning, men för det mesta får man ändå bra saker ut av det. Åtminstone så här med perspektiv sett :-)

Kommentera

