Jag går och fiskar

… röster. Kan du hjälpa mig komma till Flow Festival i år?

Jag är med och tävlar om en festivalbiljett på Arcadas blogg. Man tävlar med bildbidrag, som skall representera skolans punchline ”Good morning – wake up and explore life”. Den bild som fått flest likes innan 28 juli vinner. För närvarande ligger jag som tvåa, men är 20 likes efter.

Personligen får jag lite nippor av sloganen, och ville inte alls tänka i estetiska banor. Jag menar, det är en fototävling, och jag bidrar med det sämsta av kvaliteter. Men sådär är det, är man inte en morgonmänniska så ser det rätt så risigt ut i startgroparna.
Så om du diggar min bild, eller bara tycker att jag ska få gå på Flow*, gå in och like:a min bild! All support uppskattas stort, och in case of vinst kan jag t.o.m. bjuda på kafferep och en sockerkaka. Helst kvällstid, morgnar kan sii sej.


Klicka på bilden!

* Jag skulle väl gå i vilket fall som helst, tänker du nu, men icke sa Nicke! Jag har nämligen inte råd. Städarlön, du vet.

Jag går och fiskar

2 reaktioner på ”Jag går och fiskar

    1. Jee tack så mycket, vad glad jag blir!
      Glömde förstås länka skiten i själva texten, men kanske du hittade fram i alla fall :-)

Kommentera

