Listor

Nu när jag inte är en listig människa, så nöjer jag mig med att göra olistiga listor. Här avser jag inte listor med personliga frågor man klistrar in i sin blogg och skriver generiska men ironiskt personliga svar, utan just dom där köplistorna, to do-listorna, men framför allt SPELLISTORNA. Nu när jag inte ens skriver dessa så är det väl något på tok. När dessa listor uppstår så brukar jag befinna mig i något sorts normalläge, så om jag lyckas skita fram några dylika under dagen så ska väl livets rätsida visa sig. Jag påbörjade en spellista i våra toalettanteckningar (vi har ett skrivblock på vessan, jepp), men för närvarande är den fyra låtar lång. Måste. Komma. Med. Nytt.

Började den sena dagen med spellisteinspiration på vinyl.

Listor

Kommentera

