Radiobekännelser

1. Jag har slutat lyssna på X3M. Men när jag är perioddeprimerad (som nu), så lyssnar jag på Hon som inte rodnar. Det hjälper!

2. Laddade precis ner applikationen TuneIn, bara för att jag ska kunna lyssna på Radio Vaasa. Countrydoktorn är svinbra.

3. Drömmer lite om att göra praktik på radio. Känns hemskt avlägset, kanske för att det ”bara” är en dagdröm.

4. Har aldrig skämts så mycket som när jag hört min egen röst i radio. Passar bra med föregående bekännelse.

5. Lyssnar mycket på Radio Helsinki, stundvis på Sisuradio, stundvis på Basso. I butiken är det kul att lägga på Yle Puhe. Vad säger detta om mig?

Radiobekännelser

En reaktion på ”Radiobekännelser

Kommentera

