Avslöjanden helgen till ära

Jag och mina roomies är alla stamkunder hos Stockmann. Därför skickas det stammisbroschyrer till oss alla – tre uppsättningar av Galna Dagar-katalogen, till exempel. Tre likadana tegelstenar till samma adress. Vad i all världen ska vi göra med tre stycken?

Saltstensfontänens lampa har slocknat. Vi hade igång fontänen en stund, men den såg ut som ett spöke som fastnat mellan dimensioner. Lägenhetens själ har alltså dött.

Har varit duktig med nyttiga livet, till min egen förvåning. Fast nu har jag suttit två dagar inomhus; stekt pancakes och tömt en chipspåse.

Tävlar om samma utlandspraktik med Miilo. Känns nervöst och lite jobbigt att tävla, men oavsett så går ju platsen till en bra typ, bara det är någon av oss. Eller hur?

Jag har ett djupt kärleksförhållande med ett visst finskt band. Jag ska se dem i kväll och dör av förväntan + nervositet.

Avslöjanden helgen till ära

3 reaktioner på ”Avslöjanden helgen till ära

    1. I det här hushållet finns det tre saltstenslampor och så fontänen, med en snurrande glaskula. Ska ge bra energi eller något. Fast nu dog fontänen, ny lampa hjälpte inte. Dom är på dygnet runt, så livstiden förkortas väl en hel del…

Kommentera

