Takk..

Sigur Rós, jag älskar eder så mycket. Så jävla mycket.

Älskar också det numer döda musikmediet Nuorgam som gav mig chansen att gå på konserten.

Sen var det bara o t r o l i g t god tur att jag också hamnade på bandets något sånär privata efterfest. Det var GULD, I tell you, GULD.
IMG_2919IMG_2899IMG_2143

Tiotummaren jag håller i handen släpptes i rätt begränsad upplaga för Record Store Day 2012, men jag fann den otippat i Stupido’s skivhylla först denna höst. Den hade gömt sig och återuppstått i samband med butikens flytt från Roban till Berghäll, helt sjukt fynd!

Takk..

En reaktion på ”Takk..

Kommentera

