Spotify 2013.

Image

Jahaja, Spottan har gjort en trevlig liten resumésajt. Kul! Nu ljuger ju all lyssningsstatistik kardinalt just för min del, då jag delar rum med en vinylspelare. Och hade jag velat få fram mer täckande stats med tanke på andra musikspelare, hade jag öppnat last.fm. Men Spottans resumé är mångsidig, den är snäll och den är trevlig att se på, så den får vara med ändå. En viktig detalj är att mitt premiumskap på musiktjänsten inleddes så sent som i juni. Så här ser man ett halvårs halva sanningar.
Tydligen har jag fattat extremt mycket tycke för Patrick Watson och Death Hawks. Jag förnekar inte dessa förälskelser det minsta. Väl tillbringad tid. Reflektor klättrar egentligen mycket högre, likaså In Every Direction, pga vinyl. Goat samt Sagor & Swing gör sig bra där bland balladmeininkin. Det är ändå en ganska tråkig, platt sammanfattning för att handla om mig. Kanske för att jag har hittat ”Private session”-knappen och lyssnar på guilty pleasures på c-kassett.

Spotify 2013.

4 reaktioner på ”Spotify 2013.

    1. Ojdå, nu såg jag att det förstås blivit en mobillänk när jag hastigt & lustigt skrev i bussen. Hoppas du hittade rätt ändå!

      1. Jodå, det var bara att kapa bort lite i slutet av adressen så kom man till stora trygga versionen :) Fast mitt resultat blev lite tråkigt för allt bestod bara av en enda skiva…haha

Kommentera

