Strumpor.

Jag har köpt guldglittriga knästrumpor. VEM är jag nu igen?

På tal om strumpor, dagens par pryds av glada röda sniglar på svart bakgrund. Inte min prioritet när det kommer till strumpwear, uppskattar det där neutrala, enfärgade. Dessa skojfriska snigelstrumpor fick jag per post från min mamma för ett tag sen. Budskapet var att jag skulle ta det lugnare i livet (och så behövde jag faktiskt nya strumpor). Hon hade köpt dem från Siwa. Pummifamiljen, alltså.

Strumpor.

5 reaktioner på ”Strumpor.

    1. Kanske det var undermedvetet köp? Bra förklädnad. Egentligen grävde jag bara omkring i realådan och kände mig tvungen att köpa något. Parteey!

Kommentera

