Två saker jag är absolut sämst på

1. Säga nej / klaga

Känns som att jag hela tiden gör allt möjligt (gratis), trots att jag inte får värst mycket ut av det. Saker som tär mer än de ger.
Samtidigt är jag världssämst på att klaga på dålig kundservice. Förra veckan skulle jag käka en smörgås på Wayne’s, och gick i stort sett igenom alla tänkbara brödprodukters innehåll med tjejen i kassan, bara för att konstatera att en ofantligt tråkig ostsmörgås var det enda tänkbara alternativet. Men okej. När jag satte tänderna i mackan märkte jag att det ändå fanns skinka inuti – ingen kul upptäckt om man undvikit kött i nästan sju år. Jag fick en ersättande produkt, men vet ni vad jag sa? ”EI SE MITÄÄN”. VITTU klart att det stör så in i helvete, men ändå klagar jag inte.

2. Eyeliner

 

Över & ut
ärketönt/suput

Två saker jag är absolut sämst på

3 reaktioner på ”Två saker jag är absolut sämst på

    1. För mig barkar det alltid åt Amy Whinehouse-hållet, och slutar med att jag efter en kvarts linjebattle bara tar bort allt och har lite mörktonade, suddiga ögonlock istället.

Kommentera

