Dagens snackis

Benedict Cumberbatch är i Helsingfors. HERREGUD HERREGUD.

Men det är så sunkigt väder att jag knappast tar mig ut för spaning. Det är en ny milstolpe i latheten. Och vad skulle man säga ifall man råkade stöta på honom? Jag skulle högst antagligen tappa hakan i golvet och gå därifrån. Eller göra någon blödig konversationsöppnare som när jag träffat andra kändisar jag pinsamt faniterat, och ångra detta resten av mitt liv. Men ytterst kiva att han är inom en radie på några kilometer.YTTERST.

Dagens snackis

En reaktion på ”Dagens snackis

  1. Läste om det på nätet. Han hade varit och ätit lunch på Skatudden. Vet inte ifall jag skulle ha känt igen honom på gatan om jag mött honom.

Kommentera

