Matkoman handlingsförlamar

För att inte bryta trenden så tar jag en lista av Lustmord som tog den av Ileea som tog den av någon annan. Yeah! Good old days.

Jag är för tillfället proppmätt och tupplurssugen.
Jag är bra på att hamna i skumma situationer och sällskap!
Jag tycker inte om att belasta andra med mitt skit, men gör det ändå.
Jag är dålig på att marknadsföra mig själv som en fiffig filur.
Jag läser för tillfället IQ84 av Haruki Murakami, öppnade boken senast för ca två månader sen, i övrigt tidskriften Image.
Jag gillar när solen skiner och det känns lätt att andas.
Jag sjunger när jag är ensam hemma med skivspelaren.
Jag älskar matsoda och varma kramar.
XX
Jag är inte speciellt bra på att hålla deadlines.
Jag föredrar mina ägg hårdkokta.
Jag tycker om långa måltider i strålande sällskap.
Jag är beroende av socker.
Jag har på mig en filt.
Jag dricker alldeles för lite vatten.
Jag lyssnar på J. Cole och André3000 som rappar på Radio Helsinki.
XX
Jag blir arg på folk som är oempatiska.
Jag är rädd för framtidens utmaningar och överraskningar.
Jag önskar att jag kommer hållas någorlunda frisk.
Jag är pinsamt dålig på att vara spontanrolig i främmande sällskap.
Jag är uppväxt i några Vasaförorter.

TJENARE
TJENARE
Matkoman handlingsförlamar

3 reaktioner på ”Matkoman handlingsförlamar

  1. […] det här är alltså en lista. Stulen av Katarhino, som tog den av Lustmord, som i sin tur tog den av Ileea, som hade lånat den av någon annan. Det […]

Kommentera

