Djuromen

Inatt drömde jag om en massa djur. Bland annat om husdjur av olika slag på flera gårdar som jag och min ex-roomie skulle vakta. Vi släppte ut några, till exempel en schäfer som red på en häst. Det var inte meningen att de skulle rymma, så vi sprang efter hästen med schäfern på ryggen.

När jag gick hem från butiken idag möttes jag av en skata som FRÄSTE åt mig. Så dåliga omen att jag knappt vågar gå ut längre. Vad är det som händer?

FRÄS
Djuromen

2 reaktioner på ”Djuromen

Kommentera

