Måndagsyl

Jag kämpade just med min morgongröt (14:27) i en satans halvtimme då det ska gå på två röda sekunder. Och inget kaffe för jag har bara två kokplattor och dom drar så in i helvete el och kaffepannorna är odiskade och jag ser ut som en sjukhuspatient i fräschhetstermer. Gröten smakar förstås spyor och det är inte ens soligt ute. Joojoo du är din egen lyckas smed och var dag är en sällsam gåva, men du är också vad du äter och du ska int tro att du är något. Nu är jag genast hungrig igen. Yyyyyl.

Jag hörde nyss om ett öppet, GRATIS drop-in-arbetsutrymme i Glaspalatset med gratis nät och möjlighet att printa, fast i 3D. Varför har ingen berättat om detta? Kanske jag borde gå dit och sluta förstöra min dag här hemma. Jag tittar ju ändå bara på katter och så. Borde kanske fira med en cafékaffe, nu när jag insåg att jag fått 15 fucking studiepoäng förra veckan. MEN kan ju inte gå ut om man ser ut så här.
hår

Måndagsyl

Kommentera

