On the other hand

Hur är det ens möjligt att jag agerar tech support åt någon i denna värld? Jag finner detta ytterst underhållande. Då jag i själva verket är ett fossil som tycker om att sticka strumpor, lösa korsord och gunga gungstol. Nästan lika underhållande som att jag en gång i tiden har jobbat som söndagsskolelärare. HAHA.

Dagens händelse är hittills att jag faktiskt har ätit frukost. Sensation! Kaffet blev en medioker förmiddagskultakatriina på tåget. Tåget skakade så mycket att koppen nästan välte av bordet. Jag var för upptagen med Twitter för att märka detta.

Jag log just brett mot en medpassagerare. Denne stirrade tillbaka med avsmak. Ska kanske bara glo ner i telefonen tills jag är framme.

On the other hand

Kommentera

