Ögonbrynsupdate

Det går inte så mycket framåt för stackars brynen. Jag återvände till den ljusare nyansen för jag blev nervös i magen av RnB-looken. Döm om min förvåning sen när det målats helt normala snygga bryn på mitt bordsplaceringsägg på påskfeasten! Jag kunde ju inte förstå att det skulle föreställa mig, men sii bara. Här är mitt äggfejs tillsammans med Linnéas äggfejs. Goda och glada.

photo 2

Jag har levt upp till min image och varit riktigt sunkig, påsken till ära. Håret lider som aldrig förr och jag har försummat ögonbrynen. Vilken tur att Ileea valde att lägga lite artistiskt avtryck på dem med hjälp av vattenfärgerna jag fick i ett Kinderägg. Salig handlade jag i Siwa med dessa skapelser i mitt fejs och INGEN REAGERADE på min nyfunna skönhet. Påskens krafter äro emot mig. Enligt egen utsago tyckte jag mig själv se ut som en ”cosplay-fjant”. Tjingeling. Jag var nog skapad för att inte ha ögonbryn alls.

photo 5

Ögonbrynsupdate

Kommentera

