Skruvarna sitter löst.

Nu är det ju nog någonting som sitter dåligt. Förnuftet sipprar ut ur små hål och porer. Hur i helvete ska jag fixa praktik och en massa jobb på en gång? Samtidigt som jag tänker ro hem gamla skolkurser? Varför briljerar jag med dessa som om det vore COOLT att man är helt jävla överbelastad för sitt psyke? Och så är det på väg en 48 timmars filmhelg som ska klämmas in emellan. Titta hej, allt det här håller jag på med! SCHYSST ELLER HUR?? Näääe nu. Skulle jag träffa mig själv skulle jag slå mig på käften och gå därifrån. Vilken dryg typ liksom. USCH. Hur kan någon orka se på mitt fejs? Ska traska till affären, köpa något onyttigt på kredit, och dra något gammalt över mig (läs: stulna filtar). Genom detta hoppas jag uppnå ödmjukhetens gåvor och lära mig tiga.

Nu ska vi glömma denna outburst och titta på lösryckta klipp istället. Hejdå!

Skruvarna sitter löst.

En reaktion på ”Skruvarna sitter löst.

  1. Innan skruvarna lossnar riktigt på riktigt så får du nog leta fram en skruvmejsel! Inte kan vi ju ha en Kata i bitar heller, varken fysiskt eller psykiskt.

    *skickar styrkekramar, icke-stulna filtar och en ask Känkkäränkkä-godis*

Kommentera

