Uppdejt

Migränen är slut! Medicinskåpet är uppdaterat! Telefonen är uppdaterad! Datorn är uppdaterad! Ja, t.o.m. solen är uppdaterad. Nog är det nu hemskt om inte mitt humör också kunde uppdateras på samma gång. Försökte hjälpa humöret på traven och handlade superbilliga underkläder på Tarjoustalo, men det gav inga resultat. Pummin i mig borde ju jubla och hurra. Om någon dumpade ett litet matbord utanför min dörr, däremot, kanske det skulle plinga till i huvudet. Och ett kilo choklad.

Låt mig visa hur det hela egentligen ser ut ur mitt perspektiv, trots att piggheten borde infinna sig:

gsp pst

Uppdejt

3 reaktioner på ”Uppdejt

  1. Usch, jag har också haft migrän i två dagar… Inget trevligt att tvinga sig iväg på morgonen med munnen full av Ibuxin Rapid

Kommentera

