Töötötööröö

Så handlingsförlamad att det är riktigt äckligt. Så äckligt att jag aldrig i livet skulle släppa in någon hem till mig. Tror inte jag kommer göra det på länge annars heller, för huj helvete vad jag inte vill att någon ska komma hit. Någonsin. Är så kvävd i mitt eget fläsk att jag önskar mig en massa diapam nu genast.

Insåg nu att jag hade en tid till psykiatern för en vecka sen, vilket jag glömt. Psykiatern har inte ringt upp. Inte jag heller. Vågar inte.

Tänkte gå på tre-fyra-fem spelningar i veckan, men inget sällskap finnes. Kanske det är bra så.

Har också lovat mig på ett uppdrag som får pulsen att öka till 300 – kanske det inte var så bra att tacka ja.

Ska titta på den här en stund och tänka på något annat.

Töötötööröö

Kommentera

