D.S.

Vad tror ni jag valde, springlänken eller GT:n?

Det är nog något väldigt ofriskt som simmar i mitt huvud. Under den här lilla obetydelsefulla dagen har jag hunnit jobba, vara utsvulten, brustit ut i gråt, blivit så äckelmätt att kräkreflexerna var nära, legat apatisk i timmar, skrattat genuint, fått saker gjorda i hemmet OCH haft bultande ångest. Dagen har ändå mest präglats av existentiell och utseendeångest. Sinnessjukt att det kan uppta hela min tillvaro samtidigt som det känns infantilt och löjligt att skriva ner det. Jag var dum nog att gå och prova jeans på UFF, hur i helvete var det en bra idé? Jeans är typ det absolut jobbigaste att köpa, speciellt när det är +30° varmt och man just smällt i sig sushi. Så går man hem (utan jeans vittu), trött på att vara sig själv och att hamna stå ut med sig själv, och känner att ingen och ingenting är bra. INGENTING.

Sen sysselsatte jag mig med att hitta en ny bakgrundsbild till telefonen. Det var ganska underhållande. Kunde inte välja mellan James Franco och Jack White, så det blev prima konst istället. Jag älskar David Shrigley.

D.S.

Kommentera

