NEJ NEJ NEJ

Jag fick ett brev (men inte ett riktigt brev med frimärken). Brevet sa NEJ NEJ NEJ du ska inte få något bidrag längre för du är dum i huvu och vet inte vad du håller på med. Tack och hej! Ungefär. Studiestödet is no more.

INTE DÅRÅ.

Imorgon ska jag trösta den sorgsna nunan med välbehövd konsert (se inlägg nedan). På torsdag tröstar jag mig ytterligare med lite kultur på Forum Box. När jag kommer kunna skrapa ihop smulorna av min självdisciplin och få ihop livet funderar vi på en annan dag.

princessmonstertruck
Det här är Monster the Cat. Klicka på bilden för att komma till hennes Höghets Instagramkonto.
NEJ NEJ NEJ

Kommentera

