Paus slut.

Efter en paus är jag tillbaka! För en stund. Kan ju inget lova då humöret kastar av och an som en pingisboll i en hetsig OS-match. Jaja.

Saker som berikar mitt liv: Twin Peaks (ja, först nu, jag skäms ju ögonen ur mig). Kometlandningen. Burana. Internetdjur.

Saker som inte berikar mitt liv, även om dom borde: KELA. Skolan. Kaffe. Hösten. Livet.

Nu ska jag gå på klubb. Delar med mig nästan-kometrelaterat klipp nedan, ur filmen Inside Llewyn Davis.

Paus slut.

4 reaktioner på ”Paus slut.

    1. Den var stundvis lite trög och ”vittu tyck synd om mig”, men sen igen speglar det ju en sanning om hur knepigt det kan vara att hinka sig fram
      som musiker (speciellt då). I sin helhet tyckte jag den var melankolimysig. Hör gärna din åsikt också om du sett den!

  1. Kajtzu skriver:

    Den var vackert melankolisk. Men precis som de flesta av Coens senaste filmer så saknades nånting. Fin tidskildring, ja. Bra personporträtt, ja. Men tråkig.

Kommentera

